23 Ιουνίου 2026

Μουσική πανδαισία!


Με μια μεγάλη γιορτή της μουσικής, ο Δήμος Κηφισιάς, ο Σύλλογος «Οι Φίλοι της Μουσικής», η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα και η Πύρνα, στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής, διοργάνωσαν μια ξεχωριστή συναυλία, στο ιστορικό Άλσος Κηφισιάς.
                                                                                 

140 χορωδοί από την Ελλάδα και τη Νορβηγία, σε μια μοναδική μουσική συνάντηση, συνέπραξαν τρία διακεκριμένα σύνολα: η εκατονταμελής Musica – Χορωδία των Φίλων της Μουσικής, υπό τη διεύθυνση του Δημήτρη Μπουζάνη, η χορωδία Songlaget i BUL i Oslo από τη Νορβηγία, υπό τη διεύθυνση του Knut Kristian Mohn, και η Συμφωνική Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό τη διεύθυνση της Ζωής Ζενιώδη, όπου συνεπήραν το κοινό, τους Κηφισιώτες και όλους τους φίλους της μουσικής και τους επισκέπτες που κατέκλησαν τον εμβληματικό χώρο του Άλσους της Κηφισιάς. 
                                                                               

                                                                                   

                                                                                   

Το πρόγραμμα περιελάμβανε έργα χορωδιακής μουσικής, υψηλής καλλιτεχνικής αξίας και κορυφώθηκε με την ερμηνεία της μεγαλειώδους «Χορωδιακής Φαντασίας», έργο 80 για πιάνο, χορωδία και ορχήστρα, του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, ενός από τα σημαντικότερα έργα του παγκόσμιου κλασικού ρεπερτορίου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με ελεύθερη είσοδο για το κοινό και σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του φετινού κύκλου δράσεων του προγράμματος «Με την Πύρνα στην Πόλη», το οποίο υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Κηφισιάς και της Προέδρου της Πύρνα κ. Μαρίνας Κουρεμένου, όπου και αγκαλιάστηκε θερμά από τους δημότες και τους φίλους του πολιτισμού.
                                                                               

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Βασίλης Ξυπολυτάς στο χαιρετισμό του, ευχαρίστησε γι' αυτή την τόσο ιδιαίτερη πρωτοβουλία όλα τα μέρη που συνεργάστηκαν για ένα τόσο υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, την καλλιτεχνική κοινότητα της Νορβηγίας όπως επίσης και το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Ο Δήμος Κηφισιάς τον τελευταίο 1,5 χρόνο, έχει προχωρήσει σε μία σύμπραξη, ίσως με τον πιο σημαντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό της πόλης μας, την ΠΥΡΝΑ, η οποία έχει διοργανώσει μια σειρά από πολύ αξιόλογες εκδηλώσεις, εκ των οποίων και τη σημερινή. Για πολλά χρόνια είχαμε στην πόλη μας ένα διαμάντι που προσέφερε πολιτισμό. Για πρώτη φορά καταφέραμε να εντάξουμε τη δυναμική του στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα του Δήμου Κηφισιάς σε μια κεντρική πρωτοβουλία και θα ήθελα να ευχαριστήσω γι’ αυτό την κ. Μαρίνα Κουρεμένου και την κ. Έλλη Φλέγκα γι’ αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια και την αναβάθμιση του πολιτιστικού προϊόντος της πόλης», σημείωσε ο Βασίλης Ξυπολυτάς.
                                                                                  

                                                                                  

                                                                                                   

                                                                                     

Η κλασική μουσική και η εκτέλεση αυτής με χορωδία και ορχήστρα εξυψώνει το ανθρώπινο πνεύμα, διεγείρει τη νόηση και καλλιεργεί τη φαντασία. Ταξιδεύει τον ανθρώπινο νου, δημιουργώντας μια εσωτερική κατάσταση αρμονίας και ψυχικής ανάτασης. Αποτελεί το απόλυτο μυσταγωγικό κλίμα που απογειώνει τις ανθρωπινες αισθήσεις σε μονοπάτια πολιτιστικής και πολιτισμικής αναζήτησης. Ο εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής από το Δήμο Κηφισιάς, το Σύλλογο Φίλων της Μουσικής και το Σωματείο Πυρνα, προσέφεραν μια αξέχαστη μουσική εμπειρία σε όλους.